16 apr. 2010

Jag SKITER i detta

Jag skiter i detta. ÄNNU en sömnlös natt. Kan inte sova. Alla siffror snurrar runt i huvudet. Tänker på allt jag kunnat göra om jag var skuldfri...

Tänker på hur j-a skönt det vore att kunna åka till Willys och handla mat utan att behöva miniräkna priser i huvudet för att undvika att inte ha tillräckligt med pengar på kontot. Kunna köpa/hyra en bostad som JAG vill ha. Kunna få ett jobb utan att vara nervös för att de ska kolla upp en,och sen få stå där och skämmas. Kunna vara en människa "som gör rätt för sig".

För det gör jag ju inte nu. Köper jag ett par nya jeans så gör jag inte rätt för mig. Får barnen en ny (blocket)cykel gör jag inte rätt för mig. VAD jag än gör så gör jag inte rätt för mig.

Jag har hela dagen och natten knåpat ihop min skuldsanering,den ligger nu i ett kuvert och ska skickas imorgon.

Jag orkar inte försöka betala av med 1000-2000/mån på skulder som ALDRIG kommer ta slut. Brottas med inkassoh***r som bara vill göra livet surt för mig, jag ORKAR INTE.

Jag vill bara bli av med skiten. Och det känns så fult att tänka så. som att jag bara vill smita och inte göra rätt för mig. Men tro mig jag har tagit mitt straff.Om och om igen har jag blivit k***d i r***n av Gothia,Kronofogden,Lindorff och gud vet vad alla heter.

Hade jag gått ut och rånat och misshandlat någon hade jag inte haft såhär långt straff.

Jag är bara så trött, och jag ber till Gud att min ansökan ska godkännas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar