13 apr. 2010

Ändrade planer!

Efter att återigen ha räknat och kalkylerat kom jag fram till att jag kör bolag för bolag. Det är lättare än att börja med det än små avbetalningar här och där.

Jag ska börja med Svea Inkasso. Lite light sådär,har inte så mycket där,det blir en bra start!

Det känns så bra det här!

Från att ha stoppat alla brev i en kartong och blundat för skulderna för att jag inte haft råd att betala,kan jag nu börja öppna,planera och räkna för hur jag ska fixa detta. Mycket tack vare Fattiga riddares forum!

Jag kommer absolut inte att betala slutsummorna, jag vägrar betala deras äckliga upphöjda räntor,utan jag kommer att köra med accord. Visst kommer säkert några av bolagen klaga,men jag är ganska kall och hård, vill dom så vill dom,vill dom inte hamnar dom längst ner på listan.

En skuld ska jag dock preska. Måste dock samla på mig lite mer info om hur jag ska göra detta innan jag börjar.

Kommer att börja med att betala av i slutet av juni.

Känns underbart :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det verkar vettigt. Glöm för guds skull inte någon, du vet att sådana där kan poppa upp närhelst man minst anar det.

    SvaraRadera