5 apr. 2011

Så har jag återigen pratat med skuldsaneraren.Jättetrevlig faktiskt! Jag kommer att bli befriad från betalningsansvar för det lånet vi har med borgenärer som säkerhet.

De pengar vi har ca 100.000 sparat där (som var låst till lånet slutbetals) kommer att betalas av på lånet så att skulden "endast" blir 190.000:- (vi lånade 400.000 2005).

Min make kommer fortsätta betala på lånet som vanligt så att borgenärerna inte drabbas av att behöva betala på det. Synd att han inte kan söka skusan han också :( ,men då skulle borgenärerna straffas. Vi får lösa hans skulder när jag blir skuldfri, med en skuld (lån)...men men....!

Handläggaren frågade om jag skulle klara av att kunna sköta betalningar i 5 år,och det är ju inga problem! Han hade räknat på att jag skulle betala 2500:-/mån så det känns bra, det var precis vad de skulle ha om jag hade löneutmätts,förutom att då hade dessa 2500:- gått till RÄNTOR...nu blir jag ju skuldfri om 5 :) Hoppas det blir klart nu i april-maj så jag kan slappna av med det lite!

Har väldigt svårt att hantera att allt går så bra nu,så jag har börjat hos en psykolog,tänk att det behöver man när man lidit i så många år!

Mitt hopp och min tanke är att när jag är skuldfri och frisk i skallen så vill jag hjälpa till ideellt antingen med skuldsatta eller med insamlingar till tex majblomman. Läste en artikel i Amelia om fatiga barn i Sverige,och bara grät,kände igen mig och kunde inte sova. Har varit där själv,att inte kunna ge barnen det de BEHÖVER.

Just nu när jag KAN ge dom de det VILL HA också så gör jag knappt det. Jag vill inte att dom ska lära sig att konsumtion är det viktigaste. Just nu sparar dom småpengar i en colaflaska för glasspengar i sommar. Presenter blir det på jul och födelsedagar.

Väntar dock fortfarande på BOMBEN...nåt måste gå snett nu snart,kan inte vara lycklig längre!!!!

4 kommentarer:

  1. Hej killar, hur jag fick min exman tillbaka snabbt, Dr.Padman älskar stavning gjutning verkligen fungerade! Min man lämnade mig för en annan kvinna för tre månader sedan och sedan dess har mitt liv fyllts av smärta och hjärtsvikt eftersom han var min första kärlek som jag har tillbringat hela mitt liv med. En vän till mig berättade för mig att han såg några vittnesmål om en stavslipare som heter Dr.Padman att han kan få tillbaka älskare inom några dagar, jag skrattar och sa att jag inte är intresserad men på grund av den kärlek som min vän hade för mig, hon konsulterade den stora prästen för min räkning och till min största överraskning efter 11 timmar senare ringde min man mig för första gången efter tre månader att han saknar mig och att han är så ledsen för allt han fick mig att gå igenom. Han kom tillbaka till mig och nu är vi glada tillsammans. Jag kan fortfarande inte tro det, för det är väldigt otroligt. Tack Dr.Padman för att du fick tillbaka min älskare och även till min vackra vän som gick med på min vägnar, för alla som kan behöva hjälp av den här fantastiska Dr här är e-postadressen: padmanlovespell@yahoo.com,
    du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: 2348053823815,

    SvaraRadera
  2. Jag läste en kommentar online av en Los Angeles-baserad journalist avslöjar hur hon hittar en pojkvän (Mr.Right) 2 månader efter att hennes ex pojkvän bröt upp.
    Jag skickar ett e-postmeddelande för att kontakta samma Oduduwa eftersom jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde att vittnesmål är det verkliga livet. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra också.
    lyckligtvis för mig stötte jag på oduduwa e-postkontakt i ett blogginlägg. I dag vittnar jag med glädje och lycka till världen ... detta är ett av de mest glada ögonblicken i mitt liv. Oduduwa the Great-Love-Stave, startade en trollformel för min räkning för att återhämta min ex-man med sin trollformel och magi-kärlek.
    Jag är gift i över 6 år och det var så fruktansvärt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter en skilsmässa, vi blev uppdelade för 3 månader sedan och vi kom tillbaka igen efter så mycket tiggeri med trevliga gåvor av kärlek.
    Jag älskar min man så mycket. Jag kunde inte ha gjort någonting för att skada honom eller få honom att måla sig illa längre ... Jag ville bara att han skulle älska mig för alltid. idag lever vi båda lyckligt tillsammans. Jag älskar honom så mycket. Min poäng är att han var min första kärlek (åtminstone så är det som det känns).
    Jag är glad och tacksam för den här stora mannen. Först hade jag rädsla för tvivel, men jag försöker och det fungerar till mitt bästa. Jag är säker på att detta också fungerar för dig, 100% säker.
    kontakta honom via hans personliga amail dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    han har befogenheter att lösa följande relationsfrågor;
    * Love Spells Win-Back Ex-älskare
    * Magi för framgång och marknadsföring
    * lycklig charm - BUSINESS STAR
    * avdelningar - SKYDDSHOOK
    * förbannelse upplösning
    * andlig rening
    * fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
    * dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV
    Internet hjälper verkligen mycket med att ge en snabb och brådskande lösning på livsproblem.
    dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  3. DU BEHÖVER LÅN
    Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud välsigne dig, herr REMY FINK

    SvaraRadera
  4. Vi har ett lån till dig

    BEHÖVER DU ETT BRÅDSKANDE LÅN ?? Skicka e-post till oss remy.credit111@gmail.com Vi har ett jullån för dig och din familj att njuta av denna semester. Jullånet är nu tillgängligt, vilket belopp du än behöver, vi har ett lån till dig {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM }
    Behöver du kredit? Skicka ett mail till oss på remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Du behöver ett brådskande lån nu under de kommande 6 till 12 timmarna utan stress och förseningar av REMY CREDIT löser alla dina problem idag. Vi ger lån med 1% ränta, vi erbjuder alla typer av lån med snabb service, skicka ett e-postmeddelande för dina akuta lån
    Maila oss så får vi ett lån via e-post {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM}
    vi har kredit för dig E-POSTA oss nu för ett snabbt lån remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera