12 nov. 2010

Skusan inskickad

Så har man jobbat hela veckan,skött barn och på kvällarna knåpat med skusan ansökan. Nu är det postad!

När jag satt med alla papper och räknade så kom jag fram till att med alla räntor etc har jag skulder på 700.000!!!!!!!! Mycket av det är bara räntor och 300.000 ett lån som vi sköter.

Även om det tynger mig så känns det skönt att det är så pass mycket att man kan bli beviljad skusan!

Jag hoppas verkligen att jag får igenom ansökan,det skulle betyda så mycket,för det finns ingen chans att jag kan betala av detta själv.

Ska försöka att inte tänka på detta alltför mycket utan koncentrera mig på jobb och familj och den kommande julen!

Ser fram emot den och nu vet jag att jag har råd att köpa det barnen önskar sig (nåja kanske inte allt) och ändå ha pengar kvar på kontot!

Har gjort en budget som jag kommer följa till punkt och pricka!

Det känns bra just nu även om det var lite nedslående med stora siffrorna....

Ha en underbar helg alla!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig och imponerar så mycket med din beslutsamhet och din envishet att trots allt bara fortsätta banka på "stängda dörrar". Du är verkligen värd att lyckas spränga dörren och komma ut i full frihet!

    En *blomma* till dig.

    //Ulrika

    SvaraRadera
  2. TACK! En blomma tillbaka :)

    Man kan antingen dras med ner eller ställa sig upp!

    Hoppas det ger lite tröst till andra i samma situation!

    SvaraRadera