3 maj 2011

Så bra kan det inte gå!

Fick igår hem ett Visa kort från Q8. Sökte det och fick det på en gång. Med 500:- kredit. Jag kommer inte utnyttja krediten utan är ute efter VISA funktionen,så jag kommer sätta in pengar där när räkningarna är klara så jag har full tillgång till alla VISA funktioner. Verkar som att man får det OAVSETT anmärkningar,skulder etc.... Toppenbra!

Fick erbjudande av ett kommunalt bostadsbolag om en EGEN större lägenhet, JIPPI! Jag var först i kön att tacka ja :D Nu har de ju inte gjort UC på mig och jag antar att jag får ett FETT nej så snart de ser mitt UC. Har dock lämnat in arbetsintyg,intyg från KFM att jag är behov av lägenhet och att jag klarar kostnaden samt massa andra intyg. Ska bli intressant att se om de bara stirrar sig blinda på anmärningarna.

Men nu har jag haft för mycket tur,så jag gissar på NEJ....

Väntar fortfraande på besked från saneringen.Verkar som att det går vägen har inte hört annat än.Isåfall börjar jag betala i maj.

Trist väder idag,hoppas på mer värme och glädje för ALLA!

17 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig, särskilt ang bostaden, vet hur du har haft det och önskar att du fick en frist nu... själv har jag en bra hyresvärd som uttryckligen hjälper till i alla lägen, senast med ett billigare boende när jag sa ifrån att antingen låter ni mig byta, eller så får ni en hyresskuld på halsen. Men man får ont i magen bara av att hålla på och leta lösningar (och få nobben) hela tiden. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver du en lån för att konsolidera din DEPT eller inte startar ett nytt företag?

      Vi erbjuder privata, kommersiella och personliga lån med mycket låg årlig
      Räntor så låg som 2% på ett år till 50 år återbetalningstid
      Var som helst i världen. Vi erbjuder lån som sträcker sig från $ 5000 till $ 100
      Million Dollar.
      Våra lån är väl försäkrad, Maximum Security är vår prioritet. är
      Du så orolig på natten tänkande om hur man få en legitim lån
      långivare? Du bita på naglarna och bita dina tänder? I stället för allt
      De bekymmer, skynda nu kontakta WestZenithservices@yahoo.com.

      Radera
    2. God dag från denna sida, Mrs. Flora Scott är en privat långivare. Vi erbjuder akuta jullån och privatlån till firandet av årets slut. så ta vara på denna möjlighet nu!!! om du är intresserad av ett brådskande lån av någon ekonomisk anledning eller någonsin, tveka inte att kontakta oss via (flora_scott@outlook.com) för mer information om denna lånetransaktion.
      vänliga hälsningar
      Fru Flora

      Radera
  2. Nä jag fick nobben...visste det! De sa att det var pga att hyran var för hög för mig och att de inte kunde ta hänsyn till min makes inkomster då han INTE har skusan). Tydligen skulle det gått bra om hyran var lägre....men men..vi har iaf tak över huvud så att säga....Tur att du har en bra hyresvärd,det betyder mycket! Tack för tummhållningen iaf!!!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att skuldsan. går igenom. Vi börjar oxå betala i maj om vår går vägen. Är så spänd!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. Härligt!!! Vi håller tummar för oss båda då :D

    SvaraRadera
  5. Åh, låter så roligt att det är flyt i något - tack för tipset om Q8, det ska jag kolla upp själv ;)

    Det verkar som att vissa bolag faktiskt börjar inse att även "sådana som vi" behöver använda internet, telefonera, tanka våra bilar och så vidare.... det tar sig!

    Och heja för skusan - du är värd allt bäst efter allt kämpande - hoppas även bostad fixar sig med tiden.... jag behöver också byta men säger som dig, jag har i alla fall tak över huvudet. ;)

    SvaraRadera
  6. Behöver du ett lån? Har du letat efter var att få ett lån? Har du försökt att få någon form av lån? sedan tillämpa nu? (carlosellisonfinance@outlook.com) om du vill få en prisvärd lån. Lån erbjuds här på en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

    SvaraRadera
  7. {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com} här är e-postadresserna jag kontaktade för hjälp för att återställa tillbaka mitt förlorade kärleksförhållande. det fungerar för mig. Läs min sanna livshistoria nedan ...
    tack vare den här stora mannen via e-post kommunikation kunde hjälpa mitt liv och familjen genombrott till framgång.
    Jag är en bra man som älskar min fru så mycket, jag har varit gift i 10 år, jag jobbar hårt jag känner att jag har besviken min fru eftersom jag inte har spenderat tid med mitt barn och fru på grund av karaktären på mitt jobb är jag själv anställd vi drev iväg så nu vill hon ha separering och alla mina pengar har jag ingen nu. min mamma fick stroke 4 år sedan sedan efter en lång tid i ett hem dog hon för 2 år sedan min pappa fick cancer och dog. jag har bestämt mig för att gå vidare med mitt liv till ett annat land, jag har aldrig känt mig så ensam och skäms över mitt misslyckade äktenskap. Jag är en bra person, jag älskar min son, men det är hjärtskärande att lämna honom eftersom mamman tar vårdnad, men jag måste flytta bort för att vända på sidan är han den enda anledningen till att jag vaknar för en annan dag. Så jag sökte efter lösning för att ta tillbaka min ex fru hemma eftersom jag vill att min son ska växa upp med både mig sin far och min fru som sin mor som en glad familj, min vän vi arbetar tillsammans rådde mig att kontakta en kärleksspell caster kallad Dr.Oduduwa, han gav mig kontaktadressen för att kommunicera med honom kärleks magiska stavningskastern för att ta tillbaka min ex kärlek, jag kontaktade spellcasteren, jag tror att sakerna kommer att fungera för mitt bästa för att jag har positiv motiv, Dr.Oduduwa svarade på mitt mailmeddelande och han försäkrar mig att han kommer att hjälpa mig att ta tillbaka min fru inom sju dagar, han instruerade mig vad som krävs, och jag gjorde allt han sa, några dagar senare fick jag ett telefonsamtal från min fru, hon grät och bad om ursäkt hon är så ledsen för att jag lämnat mig och vår son Felix, hon bad mig att acceptera ryggen och hon är redo att ta hand om vårt barn och ta hand om hemmet, jag är väldigt glad idag att min fru är hemma nu med mig och vår son. Min djupa tacksamhet till Dr.Oduduwa för hans kärlek stavkraft på jobbet. Jag rekommenderar honom starkt för alla som vill återställa förlorad kärlek idag.
    Jag önskar er all lycka till och jag hoppas det kan hjälpa någon annan att vara starkt kom ihåg imorgon är en annan dag framtiden är din. Jag lovade Oduduwa att dela mitt goda nyhetsbevis till alla online och vänner runt mig för att få snabb och snabb lösning till någon kärleksrelationskris.
    Obs! Endast de despirerade som försöker återställa sin kärleksrelation kan snabbt kontakta Dr.oduduwa om brådskande hjälp för att lösa följande livsproblem ...
    * Magic spell-del till WIN GAMES (lotto vinnande spel)
    * Stava för att säga upp skilsmässa domstolsförfaranden
    * Stava charm att skilja din kärlekspartner
    * Kärlek stava charm att locka ny kärlek
    * Love Spells Win-Back Ex älskare
    - Traditionella rötter och örter läker blodcancersjukdomar, botemedel mot högt blodtryck och andra kroppssmärtor.
    WhatsApp nr: +79268011965

    SvaraRadera
  8. DU BEHÖVER LÅN Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2% EMIAL: (remy.credit111@gmail.com) Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com Gud välsigne dig, herr REMY FINK

    SvaraRadera
  9. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig




    BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig


    SvaraRadera
  10. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig'

    SvaraRadera
  11. VI GER UT LÅN NU TILL LÅG RÄNTA 1 % {adoifloans@gmail.com}

    Om du behöver ett brådskande lån för att starta företag, behöver du ett lån? Vi ger lån till både företag och privatpersoner, så om du behöver ett akut lån nu inom 6 timmar kan vi låna dig ett lån utan dröjsmål
    lån är nu tillgängligt till låg ränta på 1 %: Vänligen kontakta oss direkt på följande adress: [ADOIFLOANS@GMAIL.COM]

    Fullständiga namn:..............
    Land:..........
    Stat:..........
    Belopp:..................
    Lånetid: ..........
    Telefon: ............
    Ockupation:............
    Födelsedatum:.......
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Företagsnamn: ADOIF LOANS INC
    Företagets e-postadress: {adoifloans@gmail.com}
    Jag önskar dig allt gott .

    SvaraRadera
  12. Ansök om ditt snabba och bekväma lån med 3% ränta. vi erbjuder 24 timmars onlinetjänst för finansiella kreditlån med 4 timmars låneleveransservice. kontakta oss idag för mer information via e-post: johngreenladecredits@outlook.com ELLER whatsapp +61480050702

    SvaraRadera
  13. Hej allihop, jag har blivit ljugid för av så många företag som har påstått att de är riktiga långivare, men alla mina ansträngningar har varit förgäves, jag har förlorat pengar till falska långivare som påstår sig vara vad de inte är. Tills min vän presenterade mig för rätt långivare som jag kontaktade och jag lyckades få ett lån på 95 000 från dem på bara 24 timmar, skulle jag rekommendera alla som letar efter ett lån utan rädsla att kontakta dem via e-post:___lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera
  14. JAG ÄR MYCKET STOR TILL REMY.CREDIT111@GMAIL.COM DE HJÄLPER MIG MED LÅN TACK FÖR DIN HJÄLP REMY.FINK
    Jag heter Thomas Eriksson och är från Uppsala i Sverige. Jag fick precis mitt lån från REMY.CREDIT {remy.credit111@gmail.com} låneföretag just nu och jag har hört talas om det här företaget och jag trodde att det var ett falskt företag men nu är jag så glad att det här företaget hjälpte mig och 100 % detta företag är verkligt så alla som behöver ett lån detta är rätt företag att ansöka från och med nu. Jag ansökte om ett lån för mitt företag på 250 000,00 euro och det här företaget hjälpte mig utan dröjsmål att jag är så glad att jag vittnar om detta företag eftersom jag såg andra människor gör det och jag är glad över att vara bland människorna som delar vittnesbörd om hur detta företag hjälpte mig så att alla om du behöver ett riktigt lån är din hjälpare här. kontaktinformationen där är remy.credit111@gmail.com skicka e-post till dem om du behöver ett snabbt och enkelt lån idag

    SvaraRadera
  15. Jag är supernöjd nu för jag har precis fått mitt lån från detta bra företag - LAPO. Gör klokt i att kontakta dem om du behöver ett snabblån. Kontakta dem nu via detta e-postmeddelande: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera